Tilaus- ja toimitusehdot

Sisältö

1. Yleistä palvelusta

Sannan Ruokakassi on ruokakassipalvelu, joka toimittaa asiakkailleen valmiiksi suunnitellun ruokakassikokonaisuuden raaka-aineineen ja resepteineen. Sannan Ruokakassi tarjoaa myös lisätuotteita, joita on mahdollista tilata ruokakassien mukana. Näihin palveluihin sovelletaan yleisesti myös Tilaus- ja toimitusehtoja.

Tiettyihin tuotteisiin ja palveluihin voidaan soveltaa erityisiä ehtoja. Nämä ehdot ovat tällöin tilaus- ja toimitusehtojen lisäyksinä.

1.1 Osapuolet

Tilaus- ja toimitusehdot koskevat sopimusta asiakkaan (alla asiakas, sinä) ja Oy Keittiökaveri Ab:n (alla Sannan Ruokakassi, me) välillä.

1.2 Sopimuksen sitovuus

Tilaus- ja toimitusehtoja sovelletaan pääasiassa ehtojen piirissä olevien asioiden sääntelyssä. Sopimus on voimassa toistaiseksi, kunnes asiakastili lakkautetan joko asiakkaan pyynnöstä (manuaalisesti) tai passiivisuudesta johtuen (ei toimituksia) 36 kuukauden jälkeen (automaattisesti).

Sannan Ruokakassi pidättää oikeuden Tilaus- ja toimitusehtojen päivittämiseen ja muokkaukseen. Siksi pyydämme sinua aina tarkistamaan ajantasaiset Tilaus- ja toimitusehdot sivuillamme: https://sannanruokakassi.fi/termsConditions.html. Laajempien muutosten yhteydessä olemme asiakkaisiin yhteydessä sähköpostitse.

1.3 Yhteystiedot

Palvelun omistaa ja siitä vastaa Oy Keittiökaveri Ab, Y-tunnus 2402398-7 (alla Sannan Ruokakassi) Vanha Talvitie 3 c, 00580 Helsinki.

Jos sinulla on kysyttävää Tilaus- ja toimitusehdoista, pyydämme sinua kääntymään asiakaspalvelumme puoleen: 075 325 2858 tai asiakaspalvelu@sannanruokakassi.fi.

2. Sannan Ruokakassin asiakas

Sannan Ruokakassin asiakkuus edellyttää vähintään 18 vuoden ikää. Lisäksi asiakkaan on asuttava alueella, jonne Sannan Ruokakassi toimittaa ruokakasseja. Ennen kuin teet ensimmäisen tilauksesi, tarkistamme luottotietosi.

Kun olet rekisteröinyt tietosi www.sannanruokakassi.fi -sivustolle ensimmäisen tilauksen yhteydessä, olet Sannan Ruokakassin asiakas. Kun rastitat ruudun ”Hyväksyn tilaus- ja toimitusehdot” hyväksyt aktiivisesti sekä tilaus- ja toimitusehdot että tietosuojaselosteemme. Lisätietoa käsittelemistämme henkilötiedoista sekä käsittelyn tarkoituksista löydät tietosuojaselosteestamme.

Voit myös omalla suostumuksellasi antaa myyjän tai jonkun muun Sannan Ruokakassin edustajan rekisteröidä tietosi.

Kun olet rekisteröitynyt asiakkaaksi, saat sähköpostissa vahvistuksen, jossa näet ilmoittamasi yhteystiedot. Saat myös tärkeää tietoa palvelusta, kuten koska ruokakassisi toimitetaan. Vahvistusviestissä löydät myös tietoa siitä, miten toimit jos haluat perua asiakkuutesi. Voit perua asiakkuutesi viimeistään seitsemän (7) päivää ennen ensimmäistä toimitustasi.

Rekisteröitymisesi yhteydessä sinulle luodaan henkilökohtainen toimitusaikaulu (toimituskalenteri) toistuvia ruokakassitoimituksia varten (ks. kohta Palvelusta)

2.1 Kiinnostuksen ilmoittaminen

Jos asut alueella, jonne Sannan Ruokakassi ei toimita ruokakasseja voit kertoa meille kiinnostuksestasi. Tallennamme tietosi 12 kuukauden ajan, ja ilmoitamme sinulle, mikäli sinä aikana aloitamme toimitukset alueellesi.

2.2 Tietojen oikeellisuus

Rekisteröinnin yhteydessä antamiesi tietojen tulee olla oikeellisia ja velvollisuutesi on päivittää tiedot ajantasaisiksi, mikäli muutoksia tapahtuu. Tietosi eivät päivity automaattisesti järjestelmäämme. Voit tehdä seuraavat muutokset Omilla sivuillasi: nimi, maksutapa, puhelinnumero sekä sähköposti. Mikäli haluat muokata muita yhteystietojasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mikäli emme voi toimittaa sinulle ruokakassia johtuen virheellisistä tai puutteellisista tiedoista, voimme veloittaa ruokakassitoimituksen sinulta joka tapauksessa.

2.3 Henkilötietojen käsittely

Kun ostat tuotteitamme ja käytät palvelujamme, luovutat meille henkilötietoja suoraan tai epäsuorasti eri tavoin, kuten oston yhteydessä, ollessasi yhteydessä asiakaspalvelumme tai osallistuessasi kilpailuihin joissa pyydetään henkilötietoja.

Henkilökohtainen tietosuojasi on meille täkeää. Siksi käsittelemme kaikkia henkilötietoja vastuullisella tavalla, ja voimme läpinäkyvällä tavalla osoittaa, mitä henkilötietojasi keräämme, mihin niitä voidaan käyttää sekä kuinka kauan henkilökohtaisia tietojasi säilytetään meillä.

Toukokuun 25. päivänä 2018 voimaan astuva EU:n tietosuoja-asetus vahvistaa sinun oikeuksiasi määritellä miten haluat henkilötietojasi käsiteltävän meillä. Sinulla on mm. oikeus ns. rekisteriotteeseen, saada tietoja korjatuksi, hyväksyä henkilötietojen käsittely tai perua ko. hyväksyntä, kieltäytyä suoramarkkinoinnista. Voit myös kieltää henkilötietojesi oikeutettuun etuun perustuvan käsittelyn sekä vaatia henkilötietojesi poistamista, jollei tietojesi käsittelylle enää ole perusteita. Sinulla on myös mahdollisuus rajoittaa tietojesi käsittelyä, mikäli tietosi eivät mielestäsi ole oikeita sekä joissakin tapauksissa siirtää tietojasi (järjestelmästä toiseen).

Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä löydät yksityisyyskäytännöstämme.

2.4 Katumisoikeus rekisteröinnin yhteydessä

Jos kadut rekisteröitymistäsi ja siten ensimmäistä ostopäätöstäsi ja siten, voit perua asiakkuutesi viimeistään seitsemän (7) päivää ennen ensimmäistä toimitustasi. Tämän jälkeen voimme periä maksun myöhäisestä perumisesta.

2.5 Asiakastilin päättäminen

Mikäli haluat päättää asiakastilisi kokonaan, etkä halua tulevaisuudessa tarjouksia Sannan Ruokakassilta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme 075 325 2858 tai asiakaspalvelu@sannanruokakassi.fi. Kun asiakastilisi lakkautetaan et saa enää tarjouksia Sannan Ruokakassilta, mutta yhteystietosi tallennetaan 36 kuukauden ajaksi, jonka jälkeen ne poistetaan automaattisesti.

Olet oikeutettu ensitilaajan tarjoukseen ainoastaan ensimmäisen tilauksesi yhteydessä.

Jos olet perunut tilauksesi, mutta haluat edelleen pitää asiakastilisi ja saada tarjouksia Sannan Ruokakassilta 36 kuukauden jälkeenkin, voit pitää asiakastilisi muokkaamalla asiakastilisi asetuksia Omilla sivuillasi.

3 Palvelusta

3.1 Toimituskalenteri ja toimitustiheys

Rekisteröitymisesi yhteydessä sinulle luodaan henkilökohtainen toimitusaikaulu (toimituskalenteri) toistuvia ruokakassitoimituksia varten. Toimitukset jatkuvat kunnes itse päätät tauottaa tai perua tilauksen.

Ruokakassit toimitetaan maanantaisin, valintasi mukaan joka viikko tai joka toinen viikko. Pyhäpäivien toimituksista tiedotamme aina erikseen hyvissä ajoin.

Joihinkin tuotteisiin voidaan soveltaa erityisiä toimituspäiviä ja –tiheyksiä.

3.2 Muutokset toimitusaikataulussa

Voit koska tahansa tauottaa yksittäisiä toimituksia tai peruuttaa kaikki toimitukset toistaiseksi Omilta sivuiltasi. Omilta sivuilta voit myös vaihtaa ruokakassia tai valita lisätuotteita ruokakassisi mukana.

Sannan Ruokakassilla ei ole sitoutumisaikaa, mutta kaikki muutokset, kuten tuotteiden tilaus, peruminen, osoitemuutokset jne on tehtävä viimeistään 7 päivää ennen seuraavaa toimitusta.

3.3 Toimitusten tauotus

Jos haluat tehdä yksittäisiä poikkeuksia toimitusrytmiisi, käytä Omilta sivuilta löytyvää toimituskalenteria. Täällä voit tehdä muutoksia tuleviin toimituksiisi, vaihtaa toimituspäiviä, tuotteita ja lisätuotteita.

3.4 Tilauksen peruminen

Mikäli haluat perua tilauksesi toistaiseksi, eli perua kaikki tulevat ruokakassitoimituksesi, valitse Toimituskalenteri -> Peru tilaus.

Kun perut tilauksesi, asiakastilisi näkyy meillä passiivisena. Kun asiakastilisi on ollut passiivisena 36 kuukautta, asiakastilisi sekä antamasi henkilötiedot poistetaan automaattisesti.

3.5 Myöhäinen peruutus

Normaalisti seuraava ruokakassitoimitus on peruttava viimeistään 7 päivää ennen ko. toimitusta. Voit joko tauottaa yksittäisiä toimituksia tai peruuttaa kaikki tilaukset toistaiseksi ks kohdat. 3.3 ja 3.4.

Mikäli haluat tauottaa yksittäisen toimituksen tai perua koko tilauksen alle 7 päivää ennen seuraavaa toimitusta, perimme perumismaksun 40 €. Mikäli tauotat tai perut tilauksen alle 3 päivää ennen toimitusta, laskutamme ruokakassin täyden hinnan.

Mikäli haluat perua seuraavan toimituksesi alle 7 päivää ennen toimitusta, ole aina yhteydessä asiakaspalveluumme: 075 325 2858 tai asiakaspalvelu@sannanruokakassi.fi.

3.6 Omat sivut

Rekisteröidyttyäsi asiakkaaksi käsittelet kaikkia toimituksiasi ja ostojasi Omilta sivuilta www.sannanruokkassi.fi/mypages.

Kirjaudu Omille sivuillesi joko matkapuhelinnumeron tai sähköpostiosoitteen avulla. Saat PIN-koodin, jota käytät sisäänkirjautumisessa.

Sannan Ruokakassi ei vastaa puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi väärinkäytöstä, mikäli niitä käytetään kirjautumiseen Omille sivuille.

3.7 Hinnat ja maksut

Ajantasaiset hintatiedot sekä mahdolliset tiedot lisämaksuista löydät verkkosivuiltamme www.sannanruokakassi.fi

3.8 Tiedonsaanti hinta- ja muista muutoksista

Sannan Ruokakassilla on oikeus muutoksiin palvelun hinnassa ja/tai sisällössä. Hinnanmuutoksista sekä merkittävistä palvelun sisällön muutoksista tiedotamme asiakkaille tekstiviestein, sähköpostitse tai puhelimitse, käyttäen rekisteröityessäsi antamiasi tietoja, viimeistään kaksi viikkoa ennen muutosten voimaantuloa.

3.9 Tutustumis- ja muut tarjoukset

Tutustumistarjouksia, kuten alennuksia tai tuotelahjoja voidaan tarjota uusille asiakkaille. Ne koskevat ainoastaan rekisteröintiä ja ensimmäistä tilausta. Sannan Ruokakassin asiakkaana et saa käyttää tutustumistarjousta, kuten ”Ensitilaajan alennusta” useammin kuin kerran (1) 36 kuukauden aikana.

Sannan Ruokakassi ei vastaa kolmannen osapuolen tuottamista vääristä tiedosta sisällöissä tai tarjouksissa, silloin kun niitä julkaistaan muilla kuin Sannan Ruokakassin ylläpitämillä tai hallinnoimilla verkkosivuilla. Jos haluat tietoa ajankohtaisista tarjouksista, voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostitse.

4. Maksaminen

Sannan Ruokakassin asiakkaana voit valita maksutavaksi joko korttimaksun tai Svea Laskun. Korttimaksujen maksunvälittäjän toimii Maksuturva. Omilta sivuiltasi voit valita haluamasi maksutavan kohdasta Asetukset.

Pidätämme oikeuden tarkistaa luottotietosi rekisteröitymisesi yhteydessä. Mikäli luottopäätös on kielteinen, et voi viedä tilaustasi loppuun. Tallennamme kielteiset luottopäätökset 30 päivän ajan, jonka jälkeen ne poistetaan.

Mikäli maksuissa tapahtuu viivästyksiä, ruokakassitoimitukset saattavat katketa. Huomioi, että maksamatta jättäminen ei päde tilauksen perumisena. Muistutuslaskuihin lisätään muistutusmaksu. Perintään menneisiin laskuihin lisätään normaalit perimiskustannukset sekä viivästymiskorko.

4.1 Korttimaksu

Veloitamme ruokakassitoimituksen 1-4 päivää toimituksen jälkeen. Mikäli veloitus ei 4:n yrityksen jälkeen onnistu, lähetämme laskun ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Saat tiedon tästä myös tekstiviestillä. Mikäli haluat päivittää korttitietosi, sinun on itse tehtävä se Omilta sivuilta. Turvallisuussyistä asiakaspalvelumme ei käsittele korttitietojasi.

4.2 Svea Lasku

Jos valitset maksutavaksi Svea laskun, lähetämme laskun ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen 2-4 päivän kuluttua toimituksesta. Laskuilla on 14 päivän maksuaika, alkaen toimituspäivämäärästä. Svea laskusta perimme 3,90 € laskutuslisän.

5. Toimitus

5.1 Toimitusajankohta

Sannan Ruokakassi toimitetaan ilmoittamaasi osoiteeseen. Toimitamme ruokakassit asiakkaillemme maanantaisin klo 16.30-21.30. Tilaamiesi toimitusten tarkka saapumisajankohta voi vaihdella riippuen samalla alueella asuvien tilaajien määrästä, sääoloista tai liikenteestä. Mikäli ilmoitetusta aikataulusta poiketaa, ilmoitamme sinulle.

Jollet ole kotona kassin saapuessa, kuljettajamme jättää toimituksen ovesi ulkopuolelle ja saat tekstiviestin kassin saapumisesta asiakaspalvelustamme. Kuljettajamme nostaa kylmätuotteet kylmälaukkuun, mikäli sellainen löytyy oven ulkopuolelta. Mikäli kuljettaja ei pääse kotiovellesi asti, vie hän ruokakassin takaisin autoon. Emme ikävä kyllä voi luvata, että ruokakassiasi tällöin voidaan toimittaa ollenkaan kyseisellä viikolla.

Kun tuote on toimitettu ilmoittamaasi osoitteeseen, vastuu tuotteesta siirtyy sinulle. Sannan Ruokakassi ei korvaa varastettua tai sään vaurioittamaa ruokakassia.

Odottamattomissa tapauksissa ja/tai hankalissa sääolosuhteissa toimitus saattaa saapua klo 21.30 jälkeen. Tällöin pyydämme myöhäiselle toimitukselle hyväksyntäsi puhelimitse tai tekstiviestillä.

5.2 Toimituspäivän muutokset

Sannan Ruokakassi pidättää oikeuden yksittäisten toimituspäivien muuttamiseen, esimerkiksi juhlapyhistä joutuen. Näissä tapauksissa olemme aina yhteydessä asiakkaisiin viimeistään 2 viikkoa ennen ko. toimitusta.

5.3 Peruuntunut toimitus

Sannan Ruokakassi pidättää oikeuden perua toimituksen, mikäli asiakkaan ilmoittamat tiedot ovat vääriä tai puutteellisia. Sannan Ruokakassi pidättää oikeuden perua toimituksen myös force majeure –tapauksissa, kuten luonnonkatastrofi, sota, poliittinen levottomuus, lakkko, työsulku, saarto tai muu sopimuseste, tulipalo, onnettomuus tai muu Sannan Ruokakassin vaikutuspiirin ulkopuolinen tapahtuma. Näissä poikkeustapauksissa ilmoitamme asiasta asiakkaalle mahdollisimman pian.

5.4 Asiakkaan vastuu

Sannan Ruokakassi pidättää oikeuden veloittaa sinulta peruuntuneen ruokakassitoimituksen, jos peruuntumisen syynä ovat väärät tai puutteelliset tiedot, kuten väärä ovikoodi, osoite tms. Asiakkaana velvollisuutenasi on varmistaa että Sannan Ruokakassilla aina on ajantasaiset toimitustiedot (esim ovikoodit tai toimitusta varten tarvittavat lisätiedot). Mikäli toimitus peruuntuu vääristä toimitustiedoista johtuen, veloitamme ruokakassistasi täyden hinnan.

6. Elintarvikkeista

6.1 Kylmäketju

Ruokakassin tuotteet toimitetaan eristävässä EPP-laatikossa, jonka ansiosta kylmäketju säilyy koko toimituksen ajan.

6.2 Pakastetuotteet

Sannan Ruokakassi sisältää myös pakastetuotteita. Pakastetuotteet kuljetetaan muiden tuotteiden kanssa EPP-laatikoissa, joiden lämpötilaa seurataan kuljetuksen aikana. Valtaosa tuotteista säilyy täysin ennallaan kuljetuksen ajan. Vain pieni osa asiakkaista saa tuotteita, jotka ovat osin tai poikkeuksellisesti kokonaan sulaneet. Elintarvikkeet eivät ala pilaantua kuljetuksen aikana. Vain vähän sulaneet tuotteet voi laittaa pakastimeen tai jatkaa sulattamista jääkaapissa.

6.3 Muutoksia ruokakassin sisällössä

Sannan Ruokakassi pidättää oikeuden poikkeustapauksissa korvata reseptivihoissa ilmoitetun tuotteen jollakin sopivalla tuotteella. Näin voi käydä saatavuusongelmien takia tai jos alkuperäinen tuote jostain muusta syystä joudutaan korvaamaan.

6.4 Erikoisruokavaliot ja allergiat

Ruokakasseissamme lähtökohtaisesti ei huomioida yksilöllisiä tarpeita, kuten allergioita tai erityisruokavalioita.

Sannan Ruokakassin sivuilla löytyy jokaisen ruokakassin kohdalla yleistä tietoa kassin sisällöstä, jotta voit varmistua tuotteista sekä ruokakassien mahdollisesti sisältämistä allergeeneista.

Sannan Ruokakassin Perhekassi, Maukaskassi sekä Lasten Suosikkikassi sisältävät:

  • Sianlihaa, kuten fileetä ja makkaraa
  • Naudanlihaa, kuten jauhelihaa ja lehtipihviä
  • Siipikarjatuotteita, kuten kananpojan koipia ja kalkkunaleikettä
  • Kalaa, kuten kirjolohta ja turskaa
  • Maitoproteiinia ja laktoosia, kuten turkkilaista jogurttia ja kermaa
  • Gluteenipitoisia viljatuotteita, kuten pastaa ja leipää
  • Soijaproteiinia, kuten soijapapuja
  • Pähkinöitä, kuten cashewpähkinöitä ja manteleita
  • Maapähkinöitä
  • Seesaminsiemeniä

Mikäli haluat varmistua tietyn viikon tuotteista, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, jossa jokaisen viikon tuotteet ovat tiedossa viimeistään toimitusta edeltävänä viikkona.

Asiakkaana vastaat viime kädessä itse tuotteen tarkan sisällön tarkistamisesta. Vain näin voit turvallisesti korvata tuotteita omien erityistarpeittesi ja -toiveittesi mukaisesti. Eritysiruokavaliota noudattavia ja allergikkoja kehotetaan erityiseen varovaisuuteen. Raaka-aineiden ja elintarvikkeiden turvallinen käsittely on asiakkaan omalla vastuulla. Tietoa elintarvikehygieniasta löydät Eviran sivuilta: https://www.evira.fi/elintarvikkeet/tietoa-elintarvikkeista/kasittely-ja-sailyttaminen/ Turvallisella käsittelyllä tarkoitetaan mm. elintarvikkeiden säilyttämistä oikeassa lämpötilassa, vihannesten huolellista huuhtelua ennen käyttöä sekä keittiövälineiden puhdistusta, etenkin kananlihan mutta myös muun raa’an lihan ja eläinperäisten tuotteiden käsittelyn jälkeen.

6.5 Erityisiä tietoja elintarvikkeista

Mikäli sinulla on kysyttävää jonkin tuotteen tarkasta sisällöstä, voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Tietyissä ruoka-asioissa, kuten epäillyissä ruokamyrkytystapauksissa voimme pyytää lisätietoa tapahtuneesta, mukaan lukien tietoja taudin kulusta. Näitä tietoja keräämme voidaksemme arvioida tapauksen syytä ja laajuutta ja edelleen voidaksemme jäljittää tai tarvittaessa vetää tuotteita takaisin sekä tiedottaa asiasta asiakkaille ja viranomaisille.

Arkaluonteisten tietojen ollessa kyseessä suosittelemme ottamaan yhteyttä meihin puhelimitse. Allergioista voit lähettää sähköpostia, mutta muista että sähköposti ei ole turvallinen väline arkaluontoisten tietojen lähettämiseen.

6.6 Reklamaatiot

Mikäli toimittamissamme tuotteissa on jotain vikaa tai mikäli olet tyytymätön itse toimitukseen, voit reklamoida meille. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse, asiakaspalvelu@sannanruokakassi.fi tai soittamalla puh. 075 325 2858, niin korvaamme kyseisen tuotteen. Sinun ei tarvitse todentaa raaka-aineen viallisuutta, luotamme sanaasi. Kerrothan kuitenkin mieluusti mikä raaka-aineessa oli vikana. Mikäli ruokakasseista puuttuu jokin raaka-aine, korvaamme sen sinulle laskutuksen tai veloituksen yhteydessä.

Sannan Ruokakassin tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Mikäli saat jotakin raaka-ainetta enemmän kuin olemme luvanneet, saat pitää sen, eikä siitä tietenkään aiheudu sinulle lisäkustannuksia. Ilmoittamamme kalan, lihan ja siipikarjan painot ovat ohjeellisia ja voivat vaihdella enintään 10 % kumpaankin suuntaan. Jos reseptissä lukee 500 g jauhelihaa, voi pakkauksessa olla 450-550 g lihaa. Mikäli saat tätä vähemmän, korvaamme sen sinulle. Mikäli lähetystäsi jostain syystä ei toimiteta maanantaina, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme niin selvitämme syyn ja yritämme järjestää toimituksen seuraavalle illalle (ks myös kohta 5.5).

7. Muuta

7.1 Oikeuksien ja velvoitteiden siirto

Sannan Ruokakassi pidättää oikeuden siirtää tässä sopimuksessa määritellyt oikeutensa ja velvollisuutensa kolmannelle osapuolelle, esimerkiksi yrityksen organisaation muutosten yhteydessä.

7.2 Irtisanominen ja riidat

Sannan Ruokakassi pidättää oikeuden irtisanoa palvelun asiakkaalle, mikäli asiakas ei noudata Tilaus- ja toimitusehtoja. Irtisanominen voi tapahtua välittömästi ja asiakkaalle tiedotetaan irtisanomisesta sähköpostitse. Sannan Ruokakassi pidättää myös oikeuden irtisanoa palvelun asiakkaalle, mikäli ruokakassitoimitukset asiakkaalle eivät käy päinsä esim. logistisista syistä.

Riitatapaukset pyritään ensisijaisesti sovittelemaan. Mikäli osapuolet eivät pääse sovintoon, asiaan voidaan hakea Kuluttajariitalautakunnan ratkaisua, mikäli asia kuuluu lautakunnan toimivaltaan. Muussa tapauksessa riita ratkaistaan yleisessä tuomioistuimessa.

Nämä ehdot ovat voimassa 25.5.2018 alkaen.